niedziela, 27 sierpnia 2017

ZWIEDZAM - Camp Nou

Dziś post trochę inny, ale dalej związany ze sportem. 
Podczas mojego pobytu w Hiszpanii miałem przyjemność zwiedzić stadion Camp Nou!


Dzień 8/06/2017

To własnie w tym dniu, udałem się na jeden z najlepszych stadionów świata.

Jako iż przebywałem w Lloret de mar, to trzeba było dość wcześnie wstać, żeby zdążyć na autobus.
Gdy byłem już pod stadionem udałem się do kasy i zakupiłem bilet:
(Wygląda tak)

Wszedłem na stadion, a właściwie to do muzeum i zacząłem podziwiać.
Klimat tego muzeum był genialny, ciemno, a widać było tylko puchary i wszelkiego rodzaju pamiątki.



Następnie udałem się na trybuny, podziwiać Camp Nou z góry.
W tym samym dniu na głównej płycie, pracownicy szykowali boisko, więc można było zobaczyć jak profesjonalnie przygotowuje się murawę do gry.


Po obejrzeniu stadionu z góry przyszła pora obejrzeć boisko z dołu, ale przed tym trzeba zaliczyć szatnie czy sale konferencyjną.



W końcu jestem przed słynnym wyjściem, które do tej pory mogłem oglądać w telewizji.


Po drodze jeszcze pewnie znana wśród kibiców FC Barcelony kapliczka.


I jestem już na głównej płycie!



No i po zwiedzeniu całego stadionu udaję się do wyjścia, a i po drodze zahaczam o studio komentatorskie.
( Taki piękny widok mają komentatorzy) 


Oczywiście na sam koniec, trzeba było zahaczyć o sklep.
Ja osobiście nic nie kupowałem, bo jak pewnie wam się wydaje - ceny kosmiczne.
Chociaż przez chwilę zastanawiałem się czy nie kupić oficjalnych kart Barcelony.



Dzięki za przejrzenie całego postu, dajcie znać czy przypadło wam to do gustu!

5 komentarzy:

  1. Gratuluję wycieczki, mam nadzieję, że i ja zwiedzę tak Old Trafford ;)
    http://cavronautographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulację, piękna atrakcja, zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że nie tylko ja byłam w te wakacje w Barcelonie, Hiszpanii ! :D
    Super miejsce, ba dla mnie najpiękniejsze miejsce na świecie ^^
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń