wtorek, 20 października 2015

#81-84 Jagiellonia Białystok

Czeeeść!
Przedstawiam wam podpisy z Białegostoku. Bardzo się zdziwiłem ,bo to pierwszy z dwóch przypadków gdy prosiłem o jeden autograf ,a dostałem "masę" innych. Dokładnie prosiłem o autograf Maćka Gajosa ze względu ,że mieszkasz w mojej miejscowości. Niestety nie udało mi się go zdobyć. Dlatego tą odpowiedź odbieram jako rekompensatę. "To po prostu moje zdanie". Z tego co wiem jest to 14 sezon Jagi w Ekstraklasie, ale mogę się mylić. 




Sposób zdobycia : List
Czas oczekiwania : ok.20 dni
Oryginalny : Tak
Wymarzony : Tak
Uwagi : Brak
Adres : Stadion Jagielloni

8 komentarzy:

  1. Gratulacje :)
    http://autografy-adriana-arka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! :D
    Ja spotkałam sie z podobnym przypadkiem. ;) Wysyłałam list z prośbą o autograf Bartka Drągowskiego i pana Probierza. Otrzymałam karty z podpisem trenera, Strausa, Wasiluka, Romanczuka oraz Świderskiego. Bartka Droągowskiego otrzymałam tylko kartę - bez podpisu - ale sądzę, że to przez to iż wówczas Drągowski przebywa na zgrupowaniu u21. :) / Marta
    http://siwat-agrafek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń